دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
ایتنا - مرکز تحقیقاتی ABI Research بر پایه یک مطالعه جدید اعلام کرد که در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌ازای هر ساکن کره زمین ۱۰ ابزار موبایلی بارگذاری می‌شود.


مرکز تحقیقاتی ABI Research بر پایه یک مطالعه جدید اعلام کرد که در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌ازای هر ساکن کره زمین ۱۰ ابزار موبایلی بارگذاری می‌شود. 


به گزارش ایتنا، بیش از نیمی از ابزارهای موبایلی یاد شده برای سیستم‌عامل اندروید بارگذاری می‌شوند و به عبارت دقیق‌تر، اندروید ۵۸ درصد ابزارهای بارگذاری شده در جهان را به خود اختصاص می‌دهد و در مقابل ۴۱ درصد این ابزارها به سیستم‌عامل iOS اپل اختصاص می‌یابد.

گوشی هوشمند آیفون اپل به تنهایی ۳۳ درصد ابزارهای موبایلی بارگذاری شده در جهان را از آن خود کرده است و مرکز تحقیقاتی ABI در ادامه توضیح داده است که در حوزه رایانه‌های لوحی، ۷۵ درصد ابزارها برای iPad اپل دانلود می‌شوند. 

سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت و دیگر رایانه‌های لوحی سهم کمی از این بازار را در اختیار گرفته‌اند و این طور که آمارها نشان می‌دهد، بلک‌بری هم فقط صاحب ۲ درصد این بازار است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی