دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

قیمت تبلت در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ

با وجودی که قیمت تبلت طی هفته گذشته در بازار در حدود 10 تا 30 هزار تومان کاهش یافته است، اما از تقاضا در بازار خبری نیست.

با وجودی که قیمت تبلت طی هفته گذشته در بازار در حدود ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان کاهش یافته است، اما از تقاضا در بازار خبری نیست.

به گفته فعالان بازار، از هفته گذشته بازار این کالا نیز مانند لپ‌تاپ با کاهش شدید تقاضا حتی در مورد مدل‌های ارزان قیمت مواجه شده و چنین موضوعی به کاهش ۱۰ تا ۳۰ هزار تومانی قیمت‌ها گذشته منجر شده است. علی صالحی، یکی از فعالان بازار این کالا گفت: سال گذشته همین موقع ipadهای اپل به شدت پرمخاطب شده بودند، اما امسال به دلیل رشد ۱۰۰ تا ۱۳۰ درصدی قیمت‌ها در مورد تبلت طی یکسال اخیر میزان تقاضا در حد بسیار شدیدی کاهش یافته است.


این فعال بازار همچنین گفت: در مورد تبلت‌های ارزان قیمت با میانگین قیمت ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان هم اوضاع به همین منوال است و به عبارتی می‌توان گفت بازار تبلت در آستانه بهار به خواب عمیق زمستانی فرو رفته است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی