دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


انتشار اخباری مبنی بر ممنوع شدن دورکاری برای کارمندان یاهو، موجی از انتقادها را علیه این شرکت فناوری اطلاعات به راه انداخته است. 



به گزارش ایتنا به نقل از نیویورک تایمز، خانم ماریسا مایر مدیر عامل یاهو، هفته پیش اعلام کرد که با هدف ایجاد یک فرهنگ جدید نوآوری و همکاری در شرکت، سیاست کار در خانه را برای کارمندان یاهو منسوخ و ممنوع می‌کند. 

بر این اساس کارمندان یاهو باید در دفاتر این شرکت حضور فیزیکی داشته باشند. 

هر چند در ابتدا گفته می‌شد یاهو در اجرای این تصمیم قصد ارفاق ندارد و همه کارمندان دورکار باید از سیستم کارمندان این شرکت حذف شوند یا روش کاری خود را تغییر دهند، اخبار جدید حاکی از آن است که هنوز هم بسیاری از نیروهای یاهو دورکار هستند و می‌توانند کماکان وظایف خود را از منزل انجام دهند. 

یاهو در پاسخ به تمام خرده‌گیری‌های صورت گرفته، با انتشار اطلاعیه‌ای کوتاه، ضمن تاکید بر این که از دید مدیران یاهو کار کردن در خانه چندان مناسب نیست، گفته هدف از طرح این موضوع، مشخص نمودن آن چیزی است که در حال حاضر برای یاهو مناسب است. 

به نظر می‌رسد این شرکت مطرح آمریکایی در مقابل موج انتقادها فعلاً کوتاه آمده است و یا شاید هم از همان ابتدا قصد نداشته پرسنل دورکار را به طور کامل از چرخه کارمندان خود حذف کند. 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۸
EB051

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی