دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چرا مایکروسافت ارائه سطح RT ( سوالات , پاسخ)

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۹ ب.ظ

شرکت کنندگان در چت پرسیدند: در مورد همه چیز، از چرا مایکروسافت ساخته شده است که سطح مبتنی بر ARM-RT ماه های آینده مبتنی بر اینتل طرفدار سطحی، به همین دلیل است که جوانب سطحی پایان ندارد تا با استفاده از کمتر قدرت اینتل تراشه IvyBridge. اعضای مختلف تیم سطح به ارائه پاسخ به تعدادی از سوالات.

Softies به شرکت کنندگان در مایکروسافت در حال کار بر روی راه حل برای ویندوز 8 برای کمک به مسائل اطراف صفحه نمایش با وضوح دسکتاپ است که برخی از داوران، از جمله ویندوز SuperSite پل Thurrott، ذکر شده است. و آنها را در مورد امکان از یک صفحه کلید با باتری اضافی ساخته شده شوید. آنها همچنین گفت که مایکروسافت در سطح حرفه ای در خارج از فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس خرده فروشان اشاره کرد در ماه های آینده است. "

من از جیبش در تعداد کمی از آنچه که من بیت صادقانه تر و جالب تر از جلسه در نظر گرفته شده است و سوالات را بازنویسی شده است. AMA کامل با تیم سطح است .

Q: چرا 3 ماه فاصله بین RT سطح و سطح حرفه ای وجود دارد، به خصوص با توجه به واقع نرم افزار سطح با استفاده از Ivybridge بالاتر قدرت اینتل پردازنده Core i5 و پردازنده های Haswell نسل بعدی؟

A: "این بسیار ساده است ما آغاز شده 3 طرفدار ماه بعد از ما شروع به سطحی RT :-) است که دقیقا زمانی که ما کارکنان تیم را به رفتن و این محصول را به زندگی!"

Q: چرا مایکروسافت انجام داده اند چیزی است که برای به دست آوردن زندگی بهتر از باتری طرفدار سطح است، که حدود نیمی از عمر باتری (در حدود چهار تا پنج ساعت) از سطح RT ؟

A: "این محصول در هر راه را به استفاده از هسته نسل سوم I5 آن را اجرا و در عین حال بهترین عمر باتری را بهینه سازی اگر شما آن را در مقایسه با بگویم یک مک بوک ایر، شما به سرعت خواهید دید که پوند برای پوند در باتری است. اندازه، انتظار: کاهش عمر باتری شما را بهینه سازی قرار می دهد که سطح بهترین در کلاس خود پیدا کنید. که گفت: ما یک باتری کوچک تا مطمئن شوید که ما قادر به عملکرد مشابه و برای نگه داشتن آن نازک بود برداشت. این وزن کمتر از 2 £ نگه داشته، و هنوز هم نگه داشته نازک به اندازه کافی برای استفاده از کار بزرگ ویندوز برای inking و به شما یک تجربه inking بزرگ (مانند inking حساس به فشار، توانایی به انجام کانجی، طراحی بزرگ) است. "

Q: سطح حرفه ای دارای وضوح بالا برای یک صفحه نمایش 10.6 اینچی است، اما آن را باید به 150٪ کوچک شود تا قابل استفاده بر روی دسکتاپ. ویندوز 8 برای پوسته پوسته شدن مستقل بین طرفدار سطح و یک مانیتور خارجی اجازه نمی دهد که با استفاده از گزینه نمایش گسترده است. خواهد شد مایکروسافت رفع این مشکل در ویندوز 8؟

A: "تیم ویندوز است که به شدت مشغول کار بر روی این ویژگی برای رفع این مشکل برای تمام دستگاه های ویندوز با وضوح بالا ما تاریخ هنوز رتبهدهی نشده است برای به اشتراک گذاشتن، خیلی متاسفم، اما در عین حال در اینجا برخی از چیزهایی که من را برای به حداکثر رساندن خارجی من. نظارت بر تجربه.

  • من شخصا پوسته پوسته شدن 125٪ استفاده کنید .. و بهتر است که برای آنچه که من استفاده از نرم افزار سطح برای ... دیدن کارهای بیشتری بر روی صفحه نمایش .. و به اندازه از متن مناسب من فقط خوب است.
  • بعد من مطمئن شوید که صفحه نمایش دوم را به حالت توسعه یافته است.
  • سپس برنامه های دفتر من با استفاده از در کنترل زوم ساخته شده است (سمت راست و پایین از برنامه های دفتر) تعیین اندازه متن مورد نظر را تنظیم کنید. دسکتاپ در ویندوز 8 می تواند بر روی مانیتور دوم خود را به پایین پرتاب و عمل همه برنامه دفتر خود را ... خوب است.
  • برای چشم انداز اگر من را در مانیتور دوم من به من تغییر چشم انداز به حالت موش.
  • همچنین در چشم انداز شما می توانید تنظیمات زوم خود را در پیام جدید (آهنگسازی پنجره زیر زوم) را تغییر دهید .. و آن را نیز (که خوب است) باقی بماند.
  • در دسکتاپ IE .. همان چیزی که .. زوم همچنان ادامه دارد بر روی دسکتاپ .. و من با استفاده از IE 10 دسکتاپ در حالت دسکتاپ .. و نسخه لمسی از IE10 را بر روی صفحه سطح من مدرن است.
  • شما همچنین می توانید عرض مکان نما را تحت سهولت دسترسی را تغییر دهید.

... نباید اما، اگر شما استفاده از یک مانیتور با وضوح بالا خارجی آن را نیز به مقدار زیادی کمک کند "

Q: چرا مایکروسافت به سادگی یک درایو فلش USB با دیسک بازیابی تصویر بر روی آن در سطح جعبه طرفدار برای آزاد کردن فضای دیسک در محصول ؟

A: "ما می توانیم انجام داده اند این است، اما پس از آن وجود خواهد داشت یک فرصت از دست خواهد رفت ما به شما توانایی برای ساختن یک اگر شما انتخاب می کنید و آزاد کردن فضای .....

"ولز (VE) نیز پرسش در مورد اینکه چرا از جمله بهبود تصویر به طور پیش فرض در حالت ایده آل، شما به تصویر بهبود خود را هرگز نیاز، با این حال این انتخاب ما را مشتری ترجیح می دهم تا در برابر نیاز مشتری نیاز به تصویر بهبود است درک آنها نیاز به یک خود را ایجاد. "

Q: آیا مایکروسافت برنامه ای برای باتری های خارجی و یا برای پوشش صفحه کلید ضخیم تر است که دارای باتری اضافی؟

A: "این که نیاز به گسترش طرح از ستون فقرات و لوازم جانبی که شامل برخی از راه برای انتقال جریان بالاتر محیطی و باتری اصلی که ما ...".

Q: اتصالات جدید در پایین نرم افزار سطح برای چه هستند؟

A: "وای - من پمپ شما گرفتار است که - ما اعلام کرده اند نه آن چیزی است که آنها هستند، اما آنها یک حادثه در پرتاب ما در مورد صحبت کردیم!" ستون فقرات و لوازم جانبی "و اشاره کرد در آینده لوازم جانبی است که می تواند در کلیک کنید و انجام کارهای بیشتر. این اتصال دهنده ها نگاه مانند می تواند حمل بیشتر از پین POGO، آیا آنها نمی؟ "

Q: در سطح حرفه ای است، بوت لودر قفل بنابراین من می تواند به سیستم عامل های دیگر بار؟

A: "مانند دیگر ویندوز 8 ماشین آلات، شما می توانید تنظیمات BIOS و دسترسی به خاموش کردن بوت امن، شما را قادر می سازد تا بارگذاری نکردید دیگر است."

نرم افزار سطح می رود در فروش عنوان از فوریه 9 . مایکروسافت برخی از فروشگاه های مایکروسافت و بهترین فروشگاه فروش با جوانب مثبت سطح صفحه نمایش همانطور که از فوریه 3 ارائه شده به طوری که کاربران در نزدیکی آن رسانه های خرده فروشی می تواند برخی از زمان دست با آنها دریافت کنید. مایکروسافت تصمیم گرفت در برابر در نظر گرفتن سطح پیش از دستور است، اما برخی از رسانه های خرده فروشی در حال ارائه کسانی که علاقه مند در خرید با کارتهای رزرو "برای دستگاه.

مایکروسافت نیز برخی از منتقدان (و "عدم داوران، از جمله خود من ) با جوانب مثبت سطح، بنابراین ما می توانیم سعی کنید این سیستم خودمان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی