دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

5 دلیل ک چرا ویندوز 8 شکست خورد

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۰ ب.ظ

اعداد برای خود صحبت می کنند. ویستا، جهانی اذعان کرد به عنوان یک شکست، در واقع تا به حال تعداد قابل توجهی بهتر پذیرش از ویندوز 8 است. در نقاط مشابه خود را در رول استراحتی، ویستا در مقایسه با سهم بازار دسک تاپ از 4.52٪ به اشتراک گذاری ویندوز 8 از 2.67٪. تاکید چقدر ضعیف اتخاذ ویندوز 8 از میان رفته است، ویستا حتی نیست که استفاده از فروش فصل تعطیلات برای افزایش تعداد آن است. قرص - و سطح قرص RT - آنچه که مردم خریداری شده در ماه دسامبر گذشته، در ویندوز 8 رایانه های شخصی است.

1. مترو، با نام مستعار مدرن: رابط زشت، بی فایده است.

من آن را قبل از آن، گفت: من آن را دوباره می گویند: مترو، و یا هر آنچه که شما می خواهید به آن تماس بگیرید، ممکن است رابط کاربری قرص OK را، اما آن را زشت و غیر قابل استفاده بر روی دسکتاپ. این نیاز کاربران برای فراموش کردن همه چیز آنها تا به حال در مورد ویندوز آموخته و به یادگیری یک راه کاملا جدید انجام کارها بدون هیچ دلیل واقعی. به نقل از نظر مردم برگزار شد، مترو است "دردناک است."

درست است، شما می توانید رابط کاربری سنتی ویندوز، استفاده کنید، اما شما می دانید آنچه را که باید خیلی بهتر است؟ اگر مایکروسافت فقط نگه داشته بود رابط Aero ویندوز 7 برای نسخه رومیزی ویندوز 8 و به این ایده که مترو لمسی رابط کاربری است که برای هر دستگاه.

2. ویندوز 8 به ارمغان آورد هیچ چیز نوآورانه برای دسکتاپ.


آیا می توانید به من یک چیز جدید است که ویندوز 8 را به دسکتاپ بود که واقعا نوآورانه بگویید؟ هیجان انگیز؟ تعامل؟ من نمی توانم. ویندوز 8 سریعتر از ویندوز 7 است، اما این در مورد آن - و که به افتضاحی رابط دوگانه باعث می شود آن را برای اهداف کاربردی کندتر است.

3. توسعه دهندگان آن متنفر هستند.

من گفت: در تمام طول برنامه نویسان نمی خواهم پرتاب خود را سخت به دست آورد. خالص، بنیاد ارتباطی ویندوز (WCF) و ویندوز معرفی بنیاد (WPF) تخصص بومی در ویندوز 8 به کار است. من درست بود. گیب نیوئل، از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت شیر بازی های ویدئویی، گفت: بهترین: "ویندوز 8 یک فاجعه است برای هر کس در فضای PC است." او سپس شروع به حرکت بخار بازی امپراتوری خود را به لینوکس.

4. میراث ویندوز 7 کاربران در حال حرکت نیست.

ما شاهد این اتفاق می افتد قبل از با ویستا و XP . پس از آن، به عنوان در حال حاضر، این سیستم عامل جدید - ویندوز ویستا - بهتر بود از سیستم عامل های قدیمی - XP - تعداد بسیار کمی از مردم به آن نقل مکان کرد. ما در حال دیدن آن در حال حاضر.

علاوه بر این، در یک اقتصاد است که هنوز در حال حرکت نیست به جلو به سرعت، که واقعا می خواهد به حرکت از سعی و درست ویندوز 7 به جدید، گران قیمت ویندوز 8 عدد است؟ به عنوان تحلیلگر استرن سرپرست اگی شاو وو مشاهده، $ 500 تا $ 1200 برچسب قیمت سیلی بر روی ویندوز 8 سخت افزار باعث می شود آن را "غیررقابتی" در یک جهان که در آن مردم می خواهند iPads و قرص آندروید.

5. قرص، گوشی های هوشمند، و رومیزی رقابت.

اگر می خواهید به خرید یک دستگاه رایانه جدید در سال 2013، این احتمال وجود دارد که آن را برای رفتن به iPad شرکت اپل، ارزان قرص اندیشه، و یا Chromebook استفاده است. دسکتاپ PC مرده است ، اما آن را بسیار سودآور است یا نه - و ویندوز 8 فروش PC کمک نمی کند.

مایکروسافت این را می دانند. اگر مایکروسافت در واقع شروع به فروش، یا به جای اجاره، مایکروسافت آفیس برای iPad ، شما می دانم که آنها را دیده ام نور آینده مایکروسافت نمی خواهد در سیستم عامل و فروش نرم افزار دروغ است، اما در خدمات .

و ویندوز 8؟ مانند ویندوز ویستا قبل از آن، مایکروسافت دوباره انتشار نسخه های قدیمی تر ویندوز، ویندوز 7 این زمان به جای XP، و شروع به صحبت کردن در مورد ویندوز آبی، شگفت انگیز نسخه بعدی ویندوز، خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی