دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جستجوگر عکس بینگ به‌روز شد

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱ ب.ظ

بینگ، خود را رقیب سرسخت گوگل می‌داند اما هنوز نتوانسته موفقیت غیرمنتظره‌ای به دست آورد.

جستجوگر عکس بینگ به‌روز شد



جست‌وجوگر بینگ در روزهای اخیر شاهد تحولات تازه‌ای بوده و خدمات جست‌وجوگر عکس آن ارتقا یافته است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی تری، جستجوگر عکس بینگ از رابط کاربری تازه ای برخوردار شده و با این تغییرات نمایش عکس‌های جست‌وجو شده کاربران با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد. 


با استفاده از این رابط کاربری دسترسی به پیش نمایش عکس ها با سرعت بالاتری صورت می گیرد و عکس منتخب کاربران در میان عکس های جستجو شده در کنار تعدادی عکس کوچک تر مرتبط به نمایش درمی آید. همچنین در مورد هر عکس جزییات بیشتری نیز قید می شود. 


امکان استفاده از صفحه کلید برای مشاهده عکس های مختلف و گزینه های مختلف برای مشاهده تمام صفحه عکس ها از جمله دیگر قابلیت های پیش بینی شده در این زمینه است. بازگشت سریع‌تر به صفحه جستجوی عکس ها هم توسط مایکروسافت مورد توجه قرار گرفته است. 


در حال حاضر بینگ در کنار یاهو رقابت تنگاتنگی برای غلبه بر گوگل دارد، اما هنوز در این زمینه موفقیتی کسب نکرده است. در حال حاضر گوگل کماکان دوم سوم بازار جستجوگرهای اینترنتی را در اختیار دارد. ولی باید توجه داشت که سهم این شرکت به طور تدریجی رو به نزول بوده است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی