دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

دنیای فناوری

امنیت اطلاعات_سایبری_اخبار جدید _خبر های جدید از دنیای فناوری اطلاعات-هک

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان از راه می‌رسد

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ

جالب این است که Xolo قرار است دقیقا در روز معرفی محصول پر سر و صدای Galaxy S IV سامسونگ، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند.

 

سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان از راه می‌رسد




شرکت Xolo قصد دارد توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کند و محصولی را با نام "سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده "اینتل" به دست کاربران برساند. 


تنها چند روز تا آغاز پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان یعنی Galaxy S IV سامسونگ باقی مانده است و همه کاربران و کارشناسان منتظر عرضه چنین محصولی هستند. 

اما باید توجه داشت که در این روزها فقط محصول یاد شده وارد بازار نمی‌شود و کاربران خبر از عرضه محصول دیگری داده‌اند که می‌تواند سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان باشد. 

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اندرویدآتوریتی، شرکت سامسونگ از مدتی قبل اعلام کرد که شاهکار خود در دنیای گوشی‌های هوشمند یعنی Galaxy S IV را در تاریخ ۱۴ مارس طی مراسمی در نیویورک آمریکا معرفی می‌کند اما شرکت Xolo قصد دارد در همان روز توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کند و محصولی را با نام "سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده اینتل" به دست کاربران برساند. 

شرکت Xolo اعلام کرده است که در تاریخ ۱۴ مارس از سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان رونمایی می‌کند و قصد رقابت باGalaxy S IV سامسونگ را دارد. 

گوشی هوشمند جدید Xolo مانند Galaxy S IV سامسونگ به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و برخلاف دیگر گوشی‌های موجود در بازار از پردازنده شرکت اینتل استفاده می‌کند. 

هنوز مشخصات این محصول به طور دقیق اعلام نشده و شرکت سازنده فقط از این محصول با نام سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان یاد می‌کند. 

نظرات  (۱)

اگر امکانش هست این مدلی که معرفی کردید رو با مدلی که مد نظر من هست مقایسه و مطالبش رو اینجا درج کنید.ممنون.
http://www.kalagard.com/item/cell-phone/details/2486/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی